Yigitttt Sezeryan ile doğum yapalı 4,5 ay oluyor geçen ay regl de oldum ama hala bu terleme ateş basması bitmedi ne zamana geçecek acaba
Gokyuzumm Yigitttt benim 2 aya yakın doğum sonrası kanamam sürdü. Bı 10 gün rahat ettim derken bide üzerine hemen reglim geldi. Bitmiyor bitmicek sanırım 🤦🏻♀️😅
merwee89 Yigitttt bende 4 ay önce doğum yaptım hala regl olamadim bıde emzırıyorum ona bağlamıştım bu ates basma terlemeyı..🙄
Mariposa Yigitttt terlemenize engel olmayin ne güzel ödem atıyorsunuz ilerde eklem romatizması da olmazsınız
Yigitttt Gokyuzumm çok kötü oluyor ya bide tesettürlüyüm dışarı çıkmak istemiyorum oturduğum yerde duyun içinde kalıyorum kadın olmak gerçekten çok zor 🤦🏼♀️
Tweetyy Yigitttt bilemedim valla dogum doktoruna ulasabiliyorsan bi danissan mi. Cok zor o terleme ates basması Allah yardimcin olsun ben aralikta doğurdum hava soğuktu simdi bide havalar sıcak 😕
Yigitttt Tweetyy ulaşırım bakalım ne diyecek amin teşekkür ederim evet gerçekten zor ve kötü bi durum 😐şubatta doğum yaptım bende o zamanlar bile bi terleme bi ateş basması 🫣
ArdenGiz Benim de 8 ay oldu doğum yapalı hala geçmedi bende bıktım bu durumdan doktora gitmek gerekir mi ya ?
gunbaharrrrr Yigitttt bende 3 ay önce sezeryanla doğum yaptım hala regl olmadım ve aşırı terleme ve ateş basması yaşıyorum çok bunaldım artık
Aminekusunannesi- Yigitttt 8 ay oldu hala geçmedi eskiye nazara iyi ama üzerime uzun kollu birşey giyince direk ateş basıyor 😪
Duyulurum Yigitttt geçer yakında inşallah benim iki aya geçmişti. Bir ilgisi var mı bilmiyorum ama ben bebeğim 8 aylıktı ilk reglimi olduğumda
ArdenGiz Yigitttt acaba hamgi bölüme gitmeliyiz bende gitcem dayanamıyorum artık soğuk soğuk ter atıyorum özellikle boynum ensem