Kızlae bebeğim 9 aylık, ve ben 9 aydır gerçekten deliksiz uyuduğumu hatırlamıyorum, emerek uyurdu iyi güzel dedim, şimdi meme ağzından yanlışlıkla öıksa çığlık çığlığa uyanıyor, beşiğe bıraksam obeş dk sonra tekrar uyanıyor, emse doysa tamam dicem beslensin, bir fırt çekip uyuyakalıyor. Neyse instadan birine fiyat sordum, bir de ağlatmadan mümkün mü dedim. Ağlatmadan mümkün değil dedi ağlayacak illa, ama ağladığında yanında olacaksın falan. Ya yok kudur ağlatmadan bir yöntem. Ben kendim denedim on gün kadar çığlık çığlığa ağladı, saatler sürdü, hiç de öyle azalmadı, sonraki gün daha çok ağladı, kucağımda ama illa meme olcak, eşin uyutuyor hayır illa ben gelecem. Velhasıl kendim yapamadım. Bunlar napıyor sihir midir de ağlaması gün geçtikçe kesiliyor, benim yapamadığım ne var bilmiyorum, eğitim alayım fedim 2 bin lira+kdv dedi, bu parayı vermek istemiyorum. Ama çok da çaresizim ne yapmalıyım bilmiyorum. Tecrübesi olan fikir versin bari öyle yapayım. Çünkü artık dayanamıyorum. Kollarım boynum hep felç gibi sabaha kadar üzerimde uyuyor.