Hilalk büyük oğlumda hem kolik hem prematürdü.. emmek istiyordu çok çabuk çenesi yoruluyordu akşam saatlerinde başlıyor uzunca bir süre aglıyordu biz evimize salıncak kurmuştuk içinde rahatlayıp uyuyordu çingene beşiği mi diyolar sanırım adı böyleydi ondan edinebilirsin. Gazı için biogaia önermişti doktorumuz ve bool bol masaj.. masaj tekniklerine youtubeden bakabilirsin belli bi zaman sonra geçiyor ama çok zorluyor sağlıkla büyüsün bebişiniz 🤍