Arkadaşlar ben bebeğim 20 günlükken gaz sorunu nedeniyle lefaxı duydum tavsiye üzerine almanyadaki komşumdan istedim erken dönüceklerdi aksilik çıktı anca gelebildiler ta o zmn almışlardı tabi bebeğim 4 aylık ne zaman bıraktınız gaz damlalarını ben sabsimple kullanıyodum onu bile günde bi kere falan kullanıyorum buna gerek var mı satayım mı kullanim mi biraz bilemedim kaç aya kadar kullandınız