S_seylek60 Merhaba canım.Seni hızlı bir şekilde doyurup hızlı bir şekilde acıktıran şey ekmek çünkü kan şekerinde ciddi oynamalara sebep oluyor.Ben de senin gibi doğumdan sonra süt olsun diye yedim içtim tekrar kilo aldım hem de çok fazla.Sonra dedim bu böyle olmaz beraber doğum yaptığım benden sonra doğum yapanlar eski kilolarına dönmüştü bu da bana bir şeyleri yanlış yaptığımı gösterdi.Şekerli şeyleri hayatımdan çıkardım sadece arada kendime ödül veriyorum o kadar.Ekmeksiz bir şekilde normal beslenmeme devam ettim.Sabah haşlanmış yumurta , domates salatalık bol yeşillik zeytin peynir , günde mutlaka 3 litre su.Ben iki öğün besleniyorum akşam yemeğinde de sebze yemekleri , mutlaka yoğurtlu salatalar ya da normal salatalar tükettim.Meyveyi kontrollü yedim.Akşam belirli bi saatten sonra su hariç hiçbir şey tüketmedim.Bu şekilde 45 günde 10 kilo verdim.Bu aralar biraz bozdum tekrar dikkat edeceğim.Ben de sadece emziriyorum ve oğlum şu an 6 aylık.Sütüm de hiçbir azalma aksine çoğaldığını bile hissettim.Çünkü bol su bol yeşillik tükettim sağlıklı da beslenince sütümde azalma olmadı.Demek o ki şeker ve ekmeği bırak emzirmeye devam et kilo verdiğini göreceksin.