Merhaba kızlar geçen hafta bugün doğum yaptım, doğuştan bebegimin burnunun üstünde küçük sivilce şeklinde kızarıklık var ağlayınca sisiyor doktor hemanjiom gibi kendiliğinden geçebilir yoksa ileride estetik olur dedi çokta önemsemeden ama ben çok takıyorum kafaya damar toplanması mi yoksa öyle bir iz mi geçer mi başına gelen var mi acaba bilgilendirir misiniz ne yapmalıyım ?