Linosh benim kardeşim 3 yaşına kadar falan parmak ucunda yürüdü. Defalarca ortopedi doktoruna götürdüler, hiç bir sorun olmadığını söyledi doktorlar. Yürüteç kullanmıştı annemler o yüzden öyle olmuş parmak ucunda yürüyormuş, sonradan kendi kendine düzeldi