Cokgizli0 bizimkide aynısı noktası noktasına , 3 yâsında ama yine devam anlıyo isine gelmiyo . Gecen pencere açiktı pencerenin lastigini söktü yapma oglum diyiyorum bırakmıyoda kucağıma alıp ilgisinj başka tarafı cekıyorum 2 dk sonra bıraktığı yerden devam ediyor . Perdeyi cekti cekti kornisini kırdı perde aşagıya düstü 🤦♀️ dunde halı dolabını acmış kapatım, iceriye getiridim .yine gidip açmış askalsın üstune düşürücekti. Duvar soķme olayı bizdede var 🤷♀️ . 3 yaşında inat ve öfkede isin icine girince zor 😑