Tek uykuya geçiş süreci nasıl oluyor? Nasıl anlarız bunu?
Kızım diş çıkarıyor. Ondan mı kaynakli yoksa artık tek uykuya mi gececek bilmiyorum. Sabah 7 gibi uyanıp 12-1 gibi uyuyor. En fazla 1-1,5 saat uyuyor. 5-6 arası uğraşıyorum tekrar uyutmak için ama uyumuyor, direniyor uyumamak için. Öğlen uykusu için de aynı şeyi yapıyor. Şu an saat 13.30 ve çok enerjik. Çabaladım uyutmak için pes ettim. Dün de öğlen 12 gibi uyuyup 1de kalkti. Akşam 8e doğru da ikinci uykuya zar zor daldı yorgunluktan bitap düştüğü halde. Bu uyku zamanini nasıl ayarlayacagimi bilemiyorum artık.
İkinci sorum da verem asisiyla ilgili. Dediğim gibi 14 aylık olacak ve verem aşısı izi çıkmadı, iltihaplanma vs olmadı. Normal mi bu?