Yusufum0633 bilgisizliğimden soruyorum lütfen yanlış anlamayın, oğlum 31 günlük yatakta yatirdigim şekilde bulmuyorum sırtını desteklersem yan yatıyor ama desteksiz yan yatirdigimda düz şekilde buluyorum normal mi? İzledim bir kaç kez anne yani yatağının yan kısımları ayaklarına yakın, oraya ayağını diretip çeviriyor kendini ayağını diretemezse yatirdigim şekilde kalıyor, kucağıma aldığımda da ayaklarıyla kendini yukarı atıyor kafasını falan tutabilir sallanmaz hiç 5 6 gün oldu dik durabiliyor çevirebiliyor sağa sola kendisi iyi birşey mi bu acaba