ebruneco1108 Muttii 40ı cıkmadan 2 gün öncesi ilk kez bebeğimi yan koltukta pusete bağlayıp sürdüm ve uyudu arabayı çok seviyor zaten hep uyuyor
Emirpnar 2 aylık bebek zaten araba sesini sevecektir. Benim 3 yaşında oğlum var. İkinci doğumumu yaptım doğum sonrası kontrolüme 10. Gün kendim gittim arabamla. Kendinize güvenin bebek küçük yapamam edemem ağlarsa ne yapıcam diye telaş yapmayın. Ağlarsa sağa çekersiniz sakinleştirir devam edersiniz. Tabi gideceğim yerlere 1 saat önceden çıkıyorum yolda birinin çişi gelir biri emmek ister diye 😄
Taze1mom Asyameva29 ben puset için isofix almıştım, ona sabitleyip kullanıyordum şimdi oto koltuğu kullanıyoruz tabi ki 🙂 yeni doğduğunda pek araba kullanamazdım gazlı bir bebekti Arabayı sevmiyordu, 5. Ayda gaz bitti ondan sonra yolculuk yapmaya başladık 🌸
ebruneco1108 Asyameva29 puseti icin arabaya takilcak isofix var bende bebek arabasiyla beraber onuda icinde almistim😊
Taze1mom Asyameva29 benim pusetim joie marka idi ona da tek uygun olan nuna marka isofixdi 0ı Türkiye’de yok 2. Elden almıştık