Eliz13 2 ay önce sezaryan ile doğum yaptım bağırsaklarımda hala aşırı gaz var çok afedersiniz wc çıkma vs sorunu yok rezene ve kimyon dışında önerisi olan var mı 😑💐
Sasymuffin 6 ay oldu bende sezaryenle doğum yaptım bu gaz sorunu bende de hala var. Normal mi nasıl geçiyor acaba😵💫