yagmursen aslında yazı da yazılan bir nevi doğru, şöyle söyleyeyim bebeğini tanıyan bir anne uyku döngüsünu az çok bilir, eğer bebek uykusu bölünüp mizirdanmaya başlarsa anne bir iki dakika bekler bebeği kendini tekrar uykuya döndürecek mi diye eğer ağlamaya dönerse yanına gidip sakinleştirip geri yatırır, yazıda da anlatılmak istenen bebeğin her ağlamasın da mudahele etmeyip ona tekrar uykuya dönme imkanının tanınması, bu bebeğin kendi kendine uyumasını teşvik eder, bu tabiki dediğim gibi annenin bebeğinin uyku döngüsünü bilmesiyle olur her uyandığında destekle uykuya dönen bebeğe bunu uygulamak çok zordur daha fazla ağlamasına sebep olur ( bu arada çocuk psikologuyum, buna rağmen destekli uyutuyorum emerek )