Kubraertg Elisaey61 bana da arkadaşım önerdi Gülşen bitik diye bir doktor çok memnun kendisi bende 1. Ayımızda gidip bakıcaz
Elisaey61 Kubraertg bizim doktorumuz Faruk bey ama tatilde olduğunu için hastalandı o yüzden doktor da kararsız kalmıştım bende gittim Gülşen hanıma iyi bir doktor 😌