NaimeYilmaz
[bilinmeyen] Aynıyız 🤦🏼♀️ Gunduzlerı 90-bazen 80 ıcıyor 120 ıcmesı gerekırken bu ay kılosunu etkılemıs bu durum gecelerı 150 vermeye basladım bugun saglık ocagı kontrolu vardı 3 gunde fark etmıs uyurken verıyorum 150nın hepsını bıtırıyor
Alyask
[bilinmeyen] aynı durum bız de de var canım🤦♀️
Ama benımki hiç yemez oldu mamayı 🤦♀️ Gece zoraki verıyorum azıcık ıcıp bırakıyo büyüme atakları dıyolar bunlara gecmesını dört gözle beklıyorum 🤷♀️
Elyesa
[bilinmeyen] dikkatleri aydınlık olduğu için çok çabuk dağılıyor maalesef gece de uyku sersemi gibi oluyorlar hem hemen bitiyor hem de daha fazla içiyorlar genel olarak bütün bebişler aynı
Alyask
[bilinmeyen] ınsallah geçer cnm 😞
Elyesa
[bilinmeyen] büyüdükçe daha çok dikkatleri dağılacak maalesef 😵