Linamom1 Ben 1 kez sipariş verdim ürünler güzel gelmişti. Ama 2.siparişi verdim kapıda ödeme yapmak istediğimi söyledim tamam demişlerdi ürünü yollamadılar defalarca yazdım yollayacak mısınız diye bugün yarın şu gün diye diye erteleyip yollamadılar. Allahtan kapıda ödemeydi.