Merhaba anneler. Kızım 6 buçuk aylık ve ek gıda alıyor. İki üç gün boyunca kabız olmuştu, dün akşam koyu yeşildi kakası. Bugün sabahtan beri de iki kere ishal gibi cıvık yaptı, yeşil ve hafif sümüksü. Değişik bişey yemedi, ben de yemedim. Neden olmuş olabilir sizce??? Ateşi falan yok, huzursuzluk da yok. Önemli bir durum mu, doktora gitmeli miyim ki?