Kbryyy bebeğim 7 aylık. Uzun bir süredir günlük banyo yaptırıyorum. Hem çok saçlı bir bebek olmasından dolayı( aşırı terliyor) hem sıcaklardan dolayı (isilik olmasından vs diye) hem de ek gıdadan dolayı (malum yerken sadece ağzınızla yemiyoruz 😊😂) Bazı günler günde 2 defa yaptırıyorum her öğünden sonra, yani öğleden sonra ve akşam yatmadan önce 8-9 arası. Bizimki böyle.