Ruv Yaşayan var mı 9 aylık 5 aydır kabızlık yaşıyorduk meger üreme organları yakınmış yaşayan var mı nasıl ilerliyor yapamıyor yani cıkışı bağırsaklar bulamıyor büyüyünce düzelir ama bu süre yıprattı iyice
Meleknurunannesi Yanlış yerdeymiş diyince bi an şok olarak açtım postu. Bağırsakları zamanla deliğin yönüne doğru yönelecektir içerden bahsediyorum delik düzelmez
Ruv Meleknurunannesi evet ama cerrah bakacak ameliyat gerekiyor mu diye bakalım inşallah zamanla düzene gşeer
Ruv atiyes 5 aydır benim müdahalem hariç kaka yapamıyordu doktorlar hiç fark etmedi işte en son gastroenteroloji fark etti vajina ve popo deliği olması gerekenden daha yakınmış o yüzden bağırsak ucu farklı yerde yapamıyor
atiyes Ruv hiç mi yapmadı nasıl müdahale ettin benimki de aynı sadece fitille yapıyor. Daha neler duyacağız Allah’ım 😞 nerede gittiniz doktora. Biz o bölüme sıra aldık daha gelmedi. Ultrason ile mi fark etti
Ruv atiyes valla ben aslında hafif parmagımla uyarıyorum öyle yani ti ile yapıyoruz çömelme şekliyle yaptırıyorum bazen kendi zorlayarak bazende ben yaptırıyorum medicina aldık randevu ilk önce çocuk doktoruna gitmeniz lazım o randevu acıyor direk gastroenteroloji alamazsınız