Kızlar bebeğim 4 buçuk aylık dün işe başladım kayınvalidem bakıyor sadece memeden emiyordu biberon emzik hiç birine alıştıramadım alıştırma bardağı aldım tutmadı şırıngayla kaşıkla beslemeye çalışıyor ama onlarıda kabul etmiyor ben eve gidene kadar açlıktan uykusuzluktan perişan oluyor yavrum nasıl alıştırabilirim farklı ne deneyebiliriz bi akıl verin 😞