minnosunannesi06 yerleşme kanaması olabilir ama düşükte olabilir benim ilk gebeliğimde düşüktü ve öyle söylendiği gibi bir ağrım kanamam olmadı damla damla kanamam oldu iki gün sonra da parça geldi ama durum herkeste aynı olmayabilir doktora gitmeniz en iyisi olur