Gulde09 çok geçmiş olsun. Benim de son 10 dakika da doktor zoruyla yaptırdım. 8 cm ile sezeryana sokmaya çalışacaktı beni. Herşeye direndim, suni sancı vs vs… Eltim de sağolsun o da benimle birlikte dişini çıkarttı. Ama o kadar dayanamadım ki sancılara artık vur bitsin dedim. Hep sırt ağrısı çektim zamanla azaldı tabi. Ama seninki gibi olanı ilk duydum. Bence doktora görün , belki de bir sıkıntı vardır. Vakit geçmeden gitmelisin