yavrukussss annem güçlü bi kadındır öyle canı az değildir. kardeşim ve beni normal doğumla doğurmasına rağmen cok cabuk toparladı, bikac gün ağrısı oldu tabi, ben 7 aylık hamileydim ona rağmen her sürecte yanında oldum ameliyat öncesi ve sonrası. Tek sıkıntısı menapoz belirtileri başladı, sıcak basmalar, ani ruh değişimleri falan. Onun dışında sorun yok :)