Ama gece uyandığında emzirmeden müzik açtım piş piş yaptım uyudu bir kere e baktım habire kalkıyor çocuk uyanınca da uykusu dağılıyor meme istediği için ayağıma alıyorum durmuyor ağlıyor mecbur meme verdim gece ve en büyük hatayı o zaman yaptım kesmekte kararlıysan gece gündüz ikisini de kes bence.
Çünkü gündüz salçalı diye emmiyor evet ama gece veriyor diye habire kalkıyor hiç düzen olmadı hiç hemde hala gece emip ağzımda dursun istiyor hayır yani sütte yok 🙃 ayy çok sıkıntılı durum
Onun dışında sütten kesince yemek güzel yer iştahlı olur diyorlar ama bilmiyorum gündüz yemesi filan güzel değil bikaç yudum yiyince hemen mızmızlanıyor aşırı zor bi çocuk ama karanlık perde varya efsane kesinlikle uyku için etkili 👍