Burhanaltintop Çocuk ağlamak için sürekli fırsat kolluyor yani özellikle istiyor bişey olsun bişey yapılsın bişey söylensin de ağlayayım diye. Durup dururken sebepsiz yere gece gündüz ciyak ciyak psikolojim bozuldu iyice. Dediğini yapsam olmuyo yapmasam olmuyo bi görseniz hareketlerini . Benim kendi çocugum olmasa neler söylerdim yetiştiren anneye.. tavsiyelerinizi alayım nasıl yaklaşmalıyım acaba tüketti beni artık tüketti . Yemek yok uyku yok herşey kavgayla herşey bağırmayla. Yeni yeni bana da vurmaya başladı. Daha bi kere olsun bağırmış değilim ona nasıl yapabiliyor bunları aklım almıyor
midekoruyucu Burhanaltintop kızım daha 11 aylık ama bu yazılanları okudukça korkuyorum. Çünkü benim kızım çok sinirli istediği bişey olmayınca çığlık kıyamet, bazen bana vuruyor bile, saçımı başımı yoluyor şimdiden. Oysa ben ona hiç böyle şeyler yapmadım ne vurma ne saç çekme 🤷🏻♀️ Çok saldırıyor sinirlenince. İlerde 2-3 yaşta nasıl olucaz bilmiyorum ve bu yüzden çok korkuyorum
2bebelianne__ Burhanaltintop kelin ilacı olsa başına sürermiş canım yemin ederim bu ben 21 aylık kızım artık diyorum git koridora orda iyice ağla rahatla öyle gel ellesen ağlıyor ellemesen ağlıyor saldım çayıra artık yemin ederim
agacsizkoala Burhanaltintop üç yaşına gireli daha yirmi gün oldu ama oğlum gerçekten beni de çileden çıkartıyor , durmuyor yemiyor, susmuyor, vuruyor , uyumuyor , sabrımı inadına gelip zorluyor karşımda gözüme bakarak kızacağım şeyleri yapıyor 🤷
2-Cocukannesi Bizde aynı durumdayız bide kardeş doğdu temelli bozuldu o sakin akıllı çocuk gitti yerini sanki canavar aldı ama umarım 1 2 aya geçer gülüyorum sürekli napıyım elimizden bişey gelmiyor😅
2-Cocukannesi Burhanaltintop hergün başka bir davranışı değişiyor 2 yaş sendromu dediler 2 yaşta hiçbişey görmedim 3 çok kötüymüş
Burhanaltintop midekoruyucu ben de korkardım cocuk daha küçükken ama nedir bu boyle bi anlam veremiyorumki
Burhanaltintop Selin1234 insan korkuyo bazen yani heralde bi sıkıntısı var bisey oluyo çocuga zannediyor çok yıprattı psikolojimi
Burhanaltintop 2-Cocukannesi işte onu diyorum bitmiyoki üç bitcek dört o bitcek okul bilmemne bitmiyor çilesi herkesin mi çocugu boyle ben anlamıyorum kıyaslama yapmak istemiyorum ama elimde değil bu ne boyle
2-Cocukannesi Burhanaltintop herkeste belirli bi yaş sendromu oluyo kuzum çok takma biz 2 yaş sendromunu yaşamadık 3 yaşa gireli 1 ay oldu ama 3 yaş dedi 1 hafta geçti bütün huyları alt üst oldu demekki 3e saklıyodu herşeyi diyorum bazen insanda sabır kalmıyo ama yapacak bişey yok suyuna gideceğiz artık🥺
Minikbal Burhanaltintop 4 yaştan bildiriyorum bence en zor sendrom bu olabilir😅 ama yarım gün kreşe vermenizi öneririm çünkü can sıkıntısından yapiolar böyle.
Burhanaltintop Minikbal biz küçükken hiç sendromumuz yoktu valla ya napsam yaranamıyorum bacak kadar cocuga