sevginingucu onlar ne kız 😁 nasıl isimler öyle, farklı şeyler mi bunlar. Benim kızımın gözüne kan oturmuştu doğumda zorlamaktan. 1,5- 2 ay sonra geçmişti. İki kaşının ortasında bi kırmızılık vardı yine aynı sebepten, 6 aylık civarıydı görünümü baya azaldı ama 11 aylık oldu hala arada ağladığında orası kıpkırmızı oluyor 😅