10 aylık oğlum şuan diş döneminde. Diş eti şişmiş. ilk olarak ateşledi daha sonra günde 2 kez yediği mamayı kustu. İshali de var 3 ü geçmedi günde. Ek gıda zerre kadar ağzına koymuyo. Hastaneye götürdük tahlillerde bişey çkmadı herşey temiz. Diş zamanı kusma yaşayan varmı?