Emir0_ eğer minik mıkırdamalar yapıyorsa yönünü değiştirp piş piş yapıyorum geri uyuyor. Bakıyorum eğer bi işe yaramıyorsa emziriyorum geri uyutuyorum. Zaten sütüm az ve doğru dürüst yemek yediremiyorum. Mama desen asla kabul etmiyor 🤦🏻♀️ Aç olduğu için ağlıyor çok eminim. O yüzden mecbur emZiriyorum. İyice yemek yemeye başlarsa o zaman belki gece emmesini kesmeyi düşünebilirim ama şuan mümkün değil. (11,5 aylık bu arada)