Nur709 Kızlar meraba kapandığından bu yana denize gitmedim haşema aldım fermuarlı ama altına ne giyilir yada giyilir mi giyilmez mi hiç bir fikrim yok bu konuda bilgisi olan var mı
Eski9 Nur709 altıma bikini altı aldım ben onu giyiyorum üst tunigi uzunsa ona gerek bile yok içime de sırf dantel sütyen giyiyorum çabuk kuruması açısından sungersiz olanlar varya hani naylon kumaşlı onlardan
Sevde123 Nur709 kuruması evt biraz geç oluyor ama atlet içine sütyen ve alt çamaşır da giydiğim için onlarda kurumuyo ee zatn çok da kuruyup kurumamasını dert etmiyorum yine ıslanacağım için😅
ikikizannesi Nur709 islaninca uste cok yapisiyor yigenim kapali icine mutlaka sutyen veya büstiyer giyiyor altinada kisa taytlardan hatlari belli olmuyor cok hasemasinin uzeri tunik gibi poposunu ortuyor o sekilde tercih edin en guzeli
Selimbeyinannesi Göğüs desteği yoksa sütyen takılmalı bence zira belli ediyor. Bazen altıma iç çamaşır giyerim bazen giymem kuruma konusunda da hemen kuruyor kumaşlarından dolayı 🎀