Gizemzkan canım benim kızım da tam iki aylık ilk hafta dışında hep kustu kusuyor. Bizim de reflü var doktora gittik ilaçlar verdi bi hafta 10 gün kullandık azalmadı bizim de içimize sinmedi. Bıraktık. Bi arkadaşım eczacı bu aptamil ar ı önerdi. Tavsiye ediyor musun alıp deneyelim mi sizin kusmalar da çok muydu azalsa bile sevinecem