Canan30 Arkadaşlar bebeğim biraz zayıf mama vermek istiyorum ama biberonu tutmuyor uyku içerisinde tutuyor ondada az içiyor nd yapmam lazım
Egeninguzelannesi Canan30 Doktor kontrolünde mi zayıf dendi yoksa siz mi öyle düşünüyorsunuz bı de kaç aylık bebisiniz
Canan30 Egeninguzelannesi 2 ay 22 günlük 5 kg 300 gram yarim kg zayıf dedi doktor birde dizantere toparlansin istiyorum
Canan30 Irmakprensesinannesi 2 .5 aylık ama biberonu tutmuyor kaşıkla da verince de midesini bulandırıyor mamadan
Irmakprensesinannesi Canan30 avent lansihon chicco marka marka deneyin biberon veya yeni kaşık biberon var onla verin ben ilk 4 ay kullanmıştım kziimda bayağı ise yarıyor mesela ama maması kilo aldırmayın ekstra zor
Irmakprensesinannesi Canan30 sma optitra ilk 6 ay kullandım sonra ek gida döneminde kqbizliktan dolayı sma comfort geçirdi doktoumuz şuan 10 ay 17 gunluk hala comfort 2 kullniyrm
YeniAnneIstanbul Canan30 kasik biberon kullanabilirsin. En az 6 ayliksa biberon yerine pipetli bardakta verebilirsiniz veya acik bardakta
YeniAnneIstanbul Canan30 acaba miktar fazla mi geliyor? Aptamil her 30ml icin 1 kasik mama öneriyor. Ve 120ml den fazla vermeyin daha yeni yeni veriyorsunuz