Kızlar bebeğim daha 28 günlük. Sezeryanla doğum yaptığım için başlar da sütüm gelmedi. Mecbur doymuyor diye mama verdim. Sonra sütüm geldi yine doymadı mama takviye ettim. Ama önce emzirdim sonra doymadıysa mama verdim. Yaklaşık 3 4 gündür mememden emmek istemiyor ıısırıyor ağlıyor kavga ediyor resmen memeyle ama asla içmek istemiyor. Mecbur mama veriyorum. Ne yapacağımı şaşırdım nasıl düzene koyacağımm. Şuan çok sütüm var akıyor sağıp veriyorum ama bu seferde yara oluyor uçları. Bana akıl verin mama karşıtı değilim ama sütüm varken beni de içsin istiyorum napıcam bilmiyorum 🥺