Kızlar bu ara bebeğim fazla emmeye başladı önceden tek göğsümle doyardı şimdi iki göğsümü birden verip öyle doyuyor midesi genişlediği için sütüm yetmiyor olabilir mi çişli bez sayısı 5 kere en son bi de gece yatarken alıyorum bi kerede kaka yapıyo bilmiyorum yakın zamanda doktora gideceğim belki tadımlara başlatır siz ne düşünüyorsunuz