Metemervehan Pirinç unundan mama yapıp veren var mı ? Kaç aylıkken verdiniz ? Bebeğimin süt alerjisi var mama içmiyor hemen kusuyor emiyor ama bazen sütüm yetmiyor denemek istiyorum pirinç unundan mamayı nasıl yapıyorsunuz ?
Gokcennderenn Metemervehan 4 buçuk aylık Ken doktor tavsiyesi ile ek gıdaya geçtik biz. Doktor pirinç unu falan ver demesi ben kendim veriyorum su ile yapılanı içine kendi yaptığım bebe bisküvisi ni koyup veriyorum
Baakpnr- Metemervehan inşallah kızmazlar sana 😍 ben de yazayım yargılamadan . Pirinç ununun ne zararı olur ki diye düşünürdüm ama zararından cok tok tutması dışında hıc bır ıse yaramayan bir besin ayrıca sağlıksız kg aldırıyormuş . Bunun yerine kullanabilecegınız bir sürü alternatif var . Kendınız sebzelerle meyvelerle mama yapın verin inanın daha sağlıklı .
Tirtil35 Metemervehan alerji maması içiyor büyük ihtimalle fiskirir tarzda kusmasi alerjisinden dolayi o zamanla gecicek emin ol çok bunaltmadan mamayi teklif et 2 haftaya alısiyor ayrica alerjik bebeklerde 3k gıdaya erken geciliyorlar sebzelerle
Irmakprensesinannesi Metemervehan kaç aylık bebeğiniz? 6 aydan küçükse vermeyin sakin gerekirse bütün mama çeşitlerini denyin
Metemervehan Baakpnr- alerjik bir çocuk ve daha dört aylık o yüzden meyve felan vermeye henüz korkuyorum. Mama da içmiyor hemen kusuyor azıcık bile içse fışkırarak kusuyor sütüm de her zaman yetmiyor o yüzden sordum aslında 😊 başka yapabileceğim bir şey varsa yazın lütfen
Metemervehan Tirtil35 doktorumuz dört buçuk aylıkken ek gıdaya tadım yaptırarak yavaş yavaş geçmemi söyledi
Irmakprensesinannesi Metemervehan çok küçük vermeyin saha kabizlik bağırsak sorunu yaşarsınız 6 ayda büyük olsa belki verin de
Tugce Metemervehan evolvia rp1 denediniz mi? O da pirinç proteini içeren bir mama. Kusma problemi olan veya hayvansal protein kabul etmeyen bebekler için kullanılan bir mama. Doğrudan pirinç unu vermenizden çok daha iyi bir alternatif
NmalkoC Hiç eve almadım bile onun yerine yulaf sıcak suda pişirip verdim meyve karıltırdım ğirinç unu karbonhidrat şişiriyor sadece bebeği cokta bi faydası yok