Hanımlar merhaba, sağlıklı günler dilerim herkese. benim bebeğim 7 aylık henüz dişleri çıkmadı herkes gibi ön alt dişleri bekliyorduk. geçen gün halamız ağzını kontrol ederken sol üst tarafında beyazlık gördü dokununca da sert olarak parmağa değiyor. biz diş sandık haliyle. doktora sorduk o da tükürük bezi kanalı olduğunu söyledi. baya bildiğiniz beyazlık ve ele değen bir çıkıntı. daha önce tecrübe edeniniz var mı? bu durumda bir şey yapmak gerekir mi?