Toplumda umma deniliyor, sağlıkta süt kanallarının tıkanması mastit diyorlar. Bendede oldu canım birşey çekmedi ama annem çekmiştir sen o an bilememişsindir dedi. O canının çektigi şeyi yiyince geçiyormuş ben sıcak su torbası koydum rahatladı biraz ama geçmemişti kan bağı olmayan biri sırtından habersiz vurunca da geçermis benim öyle geçti tuhaf saçma geliyor yani mantığı yok ama geçiyor gerçekten. Hatta ekmeğin arasına azıcık soğan koyup sırtına vurmalı o kişi biz öyle uyguladık yani benim haberim yoktu bana yaptılar. Sonra geçti. Çok halsizdim göğsümün biri şisti emzirsemde sağsamda rahatlamamisti. Dene istersen 🤭