Deletedmom737383 MyDarlingSon Ebe zaten aşıya gitmeden önce arayıp şu gün yıka diyor gideceğiniz tarihi veriyor sonrasında yapmanız gerekeni ebe yine söylüyor. Ebeyle görüş
Denizvepasa MyDarlingSon sadece 2. Ayda verem asisi olduğu icin 3 gün sonra yıkadım. Diğer aşılar da hemşiremiz banyo yaptirabilirsin diyor ama ben yine de ertesi gün yıkıyorum
Melisatapar44 İki ay aşısı yaptırmıştık üç tane aşı birden oldu hemşiremiz bize üç gün sonra banyo yaptırın demişti ben de öyle yaptım
Albinaumay MyDarlingSon 2.ay aşısı sonrası doktor 3 gün sonra yaptır demişti, diğer aşılarda ise ateşi çıkmazsa eğer 1 gün su değmesin demişti bize de