dlsclk Bebeğim 7 ay 22 günlük sanırım terleyip üşüdü burnu akıyordu dün bugün tıkanık bir şekilde uyandı bogazı da dolmuş gibi iburamin verdim bi kaşık nasıl geçer ya 🥺
birbebek_annesi Benimkide hasta. Kendimi suçlayıp duruyorum. Balgam bebeklerde zor geçiyo malesef. Balgam söktürücü kullandım ben her seferinde. Aile hekimine götürmüştüm yavrumu.