Kızlar merhaba, benim 4 yaşında ve 3 aylık bebeğim var. Köye gitmeyi düşünüyorum ama hiç bu kadar küçük bebekle gitmemiştim. Köyde malum sinekler böcekler. Büyük olanı ısırmıyorlarda küçük olan için birşey kullanabilir miyim acaba? Yanıma neler almalıyım fikir verirseniz çok sevinirim