Zynp555 3 ay 19 günlük bebeğim. Bende 40ından sonra mamayı bıraktım. Sütüm yetiyordu kilo alımıda iyiydi.Ama şuan keşke bırakmasaydım diyorum en azından gece bi kere keşke verseydim.Çünkü biberonu unuttu kızım. Şuan ne yaptıysam biberon almıyor. Sağdığım sütü koyuyorum ona rağmen hemde. Bu ay kilo alımı yavaşladı, biberon almadığı için mamada veremiyorum. Bence biberonla ilişkisini tamamen bitirmeyin. Ben şuan çok zorlanıyorum. Aç olan bebek uyumaz ağlar derler. Ama benim bebeğim açkende uyudu. Açlıktan ağladığını bilmem baştan beri böyleydi. Anne sütünüz çok yağlı değilse kilo alımı biraz zor oluyor. Ben her hafta sağlıkocağında tarttırıyorum. O şekilde de takip edebilirsiniz eğer endişeniz varsa.