Merhabalar 🌸
Aramızda avukat yada konu ile ilgili bilgisi olan arkadaşlarımız var ise Benim bir sorum olacaktı
3-4 ay önce bir halı yıkama firmasıyla alakalı bir sorun olmustu . Özel bambu İpek halı yıkama ücreti alınıp halıyı kullanılmayacak hale getirdiler . Tüketici hakem heyetinden bugün haber geldi . Biz haklı bulunduk. Bundan sonraki süreç
Nasıl ilerleyecek . Yardımcı olabilecek olan annelerimiz fikrinizi istiyroum