Kızlar şöyle anlatayım kızım gece devamlı ağlıyor ve devamlı emmek istiyor. Sadece meme de susuyor gaz damlasını bırakalı çok oldu tekrardan mı başlasam ?başka derdi sıkıntısı yok ama gece hep ağlıyor ne yapacağımı bilemedim bu ayda gaz devam eder mi ? Gaz damlası için öneriniz var mı daha önce zinco ile biogaiga kullandık iyi geliyordu ama şuan hangisi iyi gelir bilemedim Bu arada kızım 8 aylık