Sevdamiray sürekli çişin varmı kakan varmı diye sorma, üstüne fazla gitme, sakin davran altına yaparsa hadi gel üstünü değiştirelim ama bir dahakine tuvalete yapmamız lazım tamammı canım de artık nasıl hitap ediyorsan. Bende geçen hafta pazartesi günü başladım kızıma 3 yaşını 5 ay geçti biz biraz geç kaldık kızımda bende kendimizi hazır hissetmedik kızım korkuyodu lazımlıktan bide 10 ay 21 günlük oğlum var o yüzdende 2 çocukla başa çıkabilir miyim yapabilir miyim üstesinden gelebilir miyim diye korktum o yüzden geç başladım. Geçen hafta pazartesi sabahı kızımın bezi sızmış çarşafına kadar geçmiş bende içimden kızdım ama kızıma bisey demedim. Bezini çıkartıp tuvalete yapalım mı artık tuvaletini aşkım dedim yapalım aşkım dedi tamam o zaman bezin bitmiş zaten bak pakette yok kalmamış dedim takma bez istemiyorum dedi öyle başladık ilk gece koyverdi yatağa sabaha karşı 2 buçukta nevresim degistirdim altına poposunun altına gelecek şekilde bebek bakım örtüsü sermiştim ondan yatağa geçmemiş yenisini serdim altına ve 8 gün oldu bugün daha 2 defa kuru kalktı yatağından gerisini hep ya altına yaptı yada yatağına yaptı kakasını bile 2 defa altına yaptı gerisini lazımlığına yaptı. Benim kızımda 5 aylikkenden beri kabızlık cekiyoruz çocuk cerrahisi doktoru bezi biraktirana kadar kabızlığı devam eder bezi bırakınca düzene girer demişti beklemedeyim bakalım düzelecek mi