Kızlar bebegim gece yarım saatten bir uyanıyor resmen yenidoğan gibi. Ve hergün böyle. Artık aşırı yoruldum sabahın 8indede uyanıp artık hiç uyumuyor uykusuzluktan başım ağrıyor ve onunla ilgilenecek enerjim hiç kalmıyor resmen. Bana çözüm önerisi olan varmı? Ya da benimle aynı durumu yaşayan varmı? Çok çaresiz hissediyorum ne yapmam lazım ?