senbanabaksana Oğlum 7 buçuk aylık öksürüyor ilaç kullanmaktan ziyade pekmezli doğal tarifleriniz varsa paylaşır misiniz
Balkizlarim senbanabaksana pekmezi tereyağında erit ılık su katıp karıştırın verin düzenli bir şekilde zamanla çok faydası oluyor 👌 c vitamini artırın ıhlamur verin ayı küçük olduğu için kısıtlı bazı şeyler geçmezse ilerlemedem doktora götürün geçmiş olsun 🌸 soğan çorbası yapın buda bire bir iyi geliyor 🌸
AselVuslat senbanabaksana Kendi mayaladığınız Yoğurdun içine 1 diş sarımsak rendeleyin yedirin çok hızlı iyileştiriyor hergün yapın. Emziriyorsanız sizde günde 1 diş sarımsak yutun hemen etki ediyor. 💛
Sultanbulut senbanabaksana zeytinyaginin icine sarimsak rendele 4-5 saat beklet ve yagi ayaginin altina surup corap giydir bunu yine 4-5 saatte bir yenile ama sarimsak gelmesin ayaginin altina dikmat et. Bunu dolapta saklayabilirsin ihtiyac halinde kullanirsin iyi geliyor canim dene.
Merve senbanabaksana kabuklu cevizin içindeki ince kabuğu kaynamış sıcak suya atın ılıyınca içirin. Anında kesiyor öksürüğü
Ebruli101 Balkizlarim kesinlikle oğlum usuttu doktoru aradık prospan gram fayda etmedi uyuyamadı öksürükden gece iki kez verdik çocuk uyudu bende forumda görmüştüm kesinlikle denenmeli pekmez tereyağ eşim bile bu mucize biseymis dedi 😄
senbanabaksana Merve kabuklu ceviz var ama kuru iç meyvesinin kabuğu olur mu birde alerjik değil mi ceviz 1 yaş öncesi acaba
Merve senbanabaksana 8 aylıkken muzla karıştırıp veriyordum ben. Alerji yapmıyordu. Cevizi yemeyecek iç ince kabuğun suyunu içecek. Siz doktorunuza danışın🎉
Sultanbulut senbanabaksana cildine temas ettigi icin bi sure sonra yakar belki o yuzden sadece yagini sur sen canim bu ise yarar ama yegenime yaptik cok ise yaramisti
Balkizlarim senbanabaksana nefis yemek tariflerinde bakabilirsiniz şuan tam detaylı yazamadım müsait değilim 🤗💖
Ayse01_ senbanabaksana kesinlikle sarımsak kürü sarımsaklı yoğurt yap ver veya sarımsağı meyvesine karıştır inan 10 aylık ve hiç hastalanmadı ek gıdaya geçmeden önce de sürekli ben yiyordum sütünden alıyordu
Ayse01_ Evet sarımsak kürünü ayağının altına sürmek için yapacaksanız eğer kesinlikle sarımsağı değil yağını sürün ayağının altını yakıyor sarımsak