Arastubaa
silikonla emzirmek benim için göğsümden emzirmek demek açıkçası bir fark göremiyorum. Evet biz anneler için biraz uğraştırıcı olabilir, o silikonu her defasinda dezenfekte etmek vs vs zorluklari var. Göğüs her türlü uyarılıyor ve ten tene temasla anne kokusundan uzaklaşmiyor. Ben hem silikonla emziriyorum. Arada çok acikirsa direkt silikonsuz göğsümu tuttuğu da oluyor. Sağip biberonla da veriyorum. Lansinoh ve aventin biberonlari var her ikisini de kullanıyorum, her ikisini de alıyor bir sıkıntı yaşamadık. Biberon kullanmak da çok önemli bence. Meme reddi kadar kötü bir durum da biberon reddidir. Memede süt kalmazsa mama vermek istedik diyelim, veya çalışırken sağıp bırakmak için büyük nimet biberon. Sizde korkmayin alistirin ikisini de inşallah bırakmaz.