4.ayda herkesin başına gelen ancak herkesin aşamadığı bir süreç. Bebeğim memeyi ittiriyordu o kadar zoruma gidiyordu ki ağladığım olmuştur.sabırla şekilden şekile girerek üstüne çullanır gibi direk ağzına gelecek şekilde veriyordum,uyku durumuna getirip o sırada veriyordum memeyi, ısrarla devam ettim ve o süreci aştım.pes etmeyin sevgili annelrtı,sadece biraz sabır 🙏