biimiyomyardimet bende çok muzdaribim. Benim minnoş 4 aylık oldu, 5. Hafta atağından bu yana bi çılgınlıklar bi çılgınlıklar … Kaşık biberon şırınga kaşıkla besleme neler denedim. İlla biberon istedi. Deneye deneye lonsinoh biberonu buldum. Sadece akşamları sütü sağıp onunla veriyorum ama çok akrobasi yapıyorum. Eğiyorum kaldırıyorum falan yok öyle rahat rahat süt içmek. Tabi gaz yapıyor sık sık gaz çıkarıyorum emerken. Gazlı bebeğe yapılmaz asla. Benim babası kılıklı gazman gibi. Sonuç olarak 1 aydır red yok. Biberon daha zahmetli geldi tabi. Ama olmaz diyemiyorum yinede hiç güven vermiyor bana 😁 5 den sonra olmaz sanıyordum aslında ama yorumlara baktım biraz korkmadım değil.