Jelibonsmom benim elimdede bi tane hastane tipi var fakat başlığı çok büyük olduğu için benmde göğsümde yara yapıyor ve öyle sütüm çıkmıyor. Birde medelanın var başlığı göğsüme uygun ilk kullanımd ayara omuştunsonr abi dhaa hiç olmadı ve hiç acıtmadı. Sanırım o başlıklar göğüs ucu tipine uygun olması gerekşyor yara olmaması için