stillwasser Sütünün tadıyla madıyla alakası yok arkadaş öyle yazmış da ne alaka ilk defa böyle bişe duyuyorum😂 atak haftasındasınız şuan bakmıyor musunuz atak haftalarına? 2 ay atağında her bebek bu durumu Yaşar geçici hiç üzülme, takma yemiyorsa zorlama